Sipariş ve Şartları

Sipariş ve Şartları

TÜKETİCİNİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

1. Tüketici, kendisi ve satın almak istediği ürün/hizmet hakkındaki bilgileri doğru ve eksiksiz vermek durumundan iyi şekilde yaralanmak için sözleşmenin kendisine yüklemiş olduğu tüm yükümlülükleri eksiksiz yerine getirmelidir.Tüketici hizmet kalitesinden en iyi şekilde yaralanmak için sözleşmenin kendisine yüklemiş olduğu tüm yükümlülükleri eksiksiz yerine getirmelidir.
2. Tüketici, mesafeli satış sözleşmesinde öngörülen ödeme planına uygun ve öngörülen zamanda ödemesini yerine getirmek durumundadır.
3. Tüketici, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmek ve vakit geçirmeden üründeki kusuru bildirmek yükümlüğü altındadır.Ancak ambalajı açılmış, kullanılmış ürünler geri alınma kapsamında değildir. Taşıma ile ilgili herhangi bir kusurdan kaynaklı hasarlar teslim anında veya vakit geçirmeden bildirilmek zorundadır.
4. Tüketici, hasar ve sözleşmenin yüklediği diğer konularda bildirim yükümünü yerine getirmek zorundadır.

 

SİPARİŞ ve SATIŞ ŞARTLARI

1. Firmamız, mesai saatleri içinde (her gün 09:00- 19:30 arası) yapılan siparişleri gün içerisinde değerlendirecektir. Saat 18:00`den sonra gelen siparişleri ise, takip eden iş günü mesai saatleri dahilinde işleme alacaktır.
2. Tüketici, sipariş ile ilgili olarak firmamıza vermiş olduğu bütün bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu, gerektiğinde sipariş bilgileri arasında belirtilen telefon numarası ve e-posta adresinden kendisi ile bağlantı kurulabileceğini, 
Mesafeli Satış Sözleşmesini okuduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
3. Tüketici tarafından verilen sipariş işleminin başarıyla tamamlanması sonrasında firmamız tüketici tarafından belirtilmiş olan e-posta adresine, sipariş işleminin tamamlanmış olduğu konusunda bilgi veren bir e-posta mesajı gönderecektir.
4. Firmamız, sattığı ürünler için stok tutmamaktadır. Ürünleri müşterilerin siparişlerine göre tedarik etmektedir. Fakat, tedarikçide bitmiş olan stok olan ürünlerin teslim edilememesi gibi durumlarda ilgili bölüm tarafından tüketiciye e-posta mesajı ile bilgi verilir ve ürün bedeli karşılığı bloke edilen tutar kredi kartınızdan kaldırılır.

5. Tüketici, ürün iade işlemleri için Ürün İade İşlemleri sayfasındaki yönergelere uymak durumundadır.

ÖDEME 
1. Tüketici, işbu sözleşemeye konu bu web sitesini ve hizmetleri kullanmak için gereken ücretleri ve uygun düşen tüm vergileri ödemekle yükümlüdür.
2. Firmamız tarafından sözleşmeye konu internet sitesinde ürünlere dair Fiyatlara %18 KDV dahildir.
3. Tüketicinin bir ticari firma olması durumunda, tüketicinin belirttiği fatura bilgileri doğrultusunda fatura düzenlenerek sipariş veren firmaya 7 iş günü içerisinde ulaştırılır.Tüketicinin gerçek kişi olması durumunda fatura düzenlenecek ve adresine ulaştırılacaktır. 
4. Tüketicinin satın aldığı ürünlere dair yapacağı ödemenin kredi kartının veya banka hesabının provizyonu akabinde başarılı sonuçlanması ile Firmamızın tüketicinin siparişini yerine ulaştırma yükümlülüğü doğacaktır.
5. Firmamız sunmakta olduğu hizmetlerin bir kısmını veya tümünü, uygulamakta olduğu ücret politikasını her zaman değiştirme hakkına sahiptir. Ücret politikası ile ilgili değişiklikler, duyurusunun yayımlanmasıyla beraber, eş zamanlı olarak etkinleşmiş olacaktır.
6. Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından Firmamız sorumlu değildir.

TESLİM İLE İLGİLİ HÜKÜMLER
1. Firmamız, tüketicinin siparişi kendisine ulaştığı andan itibaren en geç on (10) iş günü içerisinde söz konusu ürünü tüketiciye ulaştıracaktır. Firmamız, önceden haber vermek kaydıyla bu süreyi beş (5) gün daha uzatma hak ve yetkisine sahiptir.
2. Siparişlere ilişkin 60 TL ve üzeri olan tutarlardaki ürünler için gönderim masrafları Firmamıza aittir. Tüketicinin sipariş tutarını siparişin tamamlanması halinde, tüketicinin kredi kartından tahsil edilecektir. 
3. Firmamız; tüketici tarafından sipariş edilen ürünün teslimatını, siparişi takip eden 10 iş günü içerisinde gerçekleştirecektir.
4. Teslimat için belirtilen adreste tüketicinin kendisi bulunmuyorsa, adreste bulunmakta olan ve tüketici ile aynı konutta yaşayan diğer kişilere veya tüketicinin yardımcılarına teslimat yapılır. 
5. Tüketici, sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğü paketleri teslim alırken firma yetkilisi önünde açıp kontrol etmek ve eğer üründe herhangi bir kusur mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almamak ile yükümlüdür. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Firmamıza bildirilmelidir. Firmamız  en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır. Paket tüketici tarafından teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Ayrıca bu web sitesine e-posta atmaları gerekmektedir.
6. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla Firmamız, sözleşmeden doğan ifa yükümlüğünün süresi dolmadan, tüketiciye eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir ayrıca sipariş konusu mal veya hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaştığını ileri sürerek, sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremiyorsa, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir, ödemiş olduğu bedel ve borç altına sokan tüm belgeleri 7 gün içinde tüketiciye iade eder.
7. İşbu sözleşmede belirtilen şartların TÜKETİCİ tarafından eksiksiz olarak yerine getirilmemesi durumunda Firmamız, tüketicinin sipariş ettiği ürünlerin teslim edilmemesinden sorumlu olmayacaktır.


WEB SİTESİ

Firmamız, tüketicinin web sitesine veya herhangi bir web site bilgisine girmesi veya bunların kullanımından dolayı uğrayabileceği doğrudan, dolaylı, özel, sonuç niteliğindeki yada diğer her tür kayıp veya zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Son Güncelleme : 3.1.2013 ¦ Okunma Sayısı : 3.498